top of page

BESTIL VIKAR

Alle organisationer har brug for en midlertidig forstærkning af sit team på et eller andet tidspunkt.
 

Kom let igang. Kontakt os for en uforpligtende drøftelse af omfanget og karakteren af den indkøbsfaglige assistance du har behov for.

Vi har vores vante gang i mange indkøbsafdelinger, og kender derfor til de mange udfordringer du ofte oplever når der skal skaffes nye hænder til afdelingen.

 

Det er ikke altid let at finde den rette person til den rigtige position - især hvis tiden er kort.

 

Den simple løsning hedder vikarservice. Vi kan hjælpe dig med midlertidige opgaver af forskellig kompleksitet inden for indkøbsområdet. Med mange års erfaring og høj kompetence vil din midlertidige vikar være selvkørende fra første dag. Hos os er faglig ekspertise og knowhow nøglen, og det fremgår også tydeligt hos vores vikarer. Vores medarbejdere bliver hurtigt en del af din organisation og gør dine udfordringer til deres og bliver en naturlig del af teamet.

Det bliver ikke dyrere – tværtimod! Og samtidig bliver det mere fleksibelt – aftaler kan opsiges måned for måned. Ferier, sygdom, uddannelsesforløb m.m. vil ikke længere være en udfordring for din afdeling.
 

Fordele ved at benytte bubos vikarservice som indkøbsfaglig samarbejdspartner:

  • Indkøbsfaglig knowhow

  • En sparringspartner til at afdække behov og skræddersy løsninger

  • Erfarne vikarer med høj indkøbsfaglighed

  • Vikarer der kan tiltræde hurtigt

  • Vikarer der er selvkørende fra dag 1

  • Vikarer der løbende får supervision og sparring hos bubobubo

  • Vi er tilgængelige, når du har behov for det

Vi er klar til at tale med dig!
Lad os hjælpe med at løse dine ressourceudfordringer i dag.

Eksempler på opgaver vi vil løse for dig:

 

  • Varetage udbud - gennemføre konkurrenceudsættelser af varer og tjenesteydelser

  • Indgå nye aftaler

  • Aftale- og kontraktstyring, tilsynspligt, aftaleoverholdelse, forpligtende aftaler

  • Foretage pris- og gebyrkontroller

  • Udarbejde complianceanalyser for at sikre korrekt brug af kommunens aftaler

  • Analysere og komme med forslag til nye udbudsområder

  • Samarbejde og kommunikere med kommunens institutioner m.m.

  • Udarbejde en proces for gevinstberegning for at synliggøre de økonomiske effekter af et udbud

  • Understøtte det fremadrettede arbejde med øget digitalisering af kommunens indkøbsprocesser

  • Løbende udarbejde ledelsesoverblik – Executive summary

bottom of page